Veel gestelde vragen
Hoe kan ik een prijs uitrekenen?
In onze shop zit een rekentool waarmee u zelf snel en makkelijk de totaalprijs kunt berekenen.
Als u op een artikel klikt, verschijnt rechts in het scherm een kader.
Door aantallen aan te passen, kleur, onbedrukt of bedrukt, wijzigt de prijs.
Komt u er nog niet uit dan kunt u altijd een offerte aanvraag indienen. Deze zullen wij dan zo snel mogelijk behandelen en de informatie naar u toe mailen.
Ons bedrijf is gevestigd in het buitenland met een geldig BTW nummer, moeten wij dan alsnog BTW betalen?
Wanneer uw bedrijf in het buitenland is gevestigd met een geldig buitenlands BTW nummer (binnen de EU) is er sprake van een intracommunautaire levering. Wanneer uw BTW nummer geldig is, zal er geen BTW worden berekend. U kunt bij het bestellen een BTW nummer doorgegeven, vaak gaan dan meteen de BTW kosten er af. Vervolgens ontvangt u van onze financiële administratie een factuur.
Hoe kan ik hetzelfde product in meerdere kleuren bestellen?
Assorti bestellen is bij ons natuurlijk ook mogelijk, zowel onbedrukt als bedrukt. U kan bij het aantal uw totaalaantal invullen. Bij de opmerkingen kunt u de verdeling van de kleuren beschrijven.
Wat zijn de verzendkosten en levertijden?
Voor al onze verzendkosten en levertijden verwijzen we u graag door naar onze pagina: Levertermijnen
Hoe moet ik mijn logo aanleveren?
Bij uw bestelde, bedrukte artikelen kunt u een gevectoriseerd PDF, EPS of AI bestand uploaden/meesturen via de handige button: Bestand Uploaden.
Uw bestand kunt u ook mailen naar: sales@cntrading.nl
Graag bij aanleveren van het logo de PMS pantone kleuren vermelden.
Voor een overzicht van de meeste PMS kleuren hebben wij hier voor u de PMS waaier.
Alle teksten omzetten naar lettercontouren/vectoren.
Krijg ik vooraf een digitale drukproef?
Zodra uw aanvraag/bestelling binnen is, ontvangt u binnen 1 à 2 werkdagen een digitale drukproef.
Na akkoord op de digitale drukproef en betaling van de factuur, gaat de productie pas van start.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
In uw bevestigingsmail staat de geschatte leverdatum. Echter zijn wij afhankelijk van vervoerders waarbij het soms kan voorkomen dat een bestelling vertraagd is.
Wij sturen ook altijd een mail met de track & trace code (deze ontvangt u meestal dezelfde werkdag of één werkdag later na bestelling).
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Neem contact met ons mocht u onverhoopt uw de bestelling niet hebben ontvangen binnen 3 werkdagen.
CN TRADING | 074 - 26 73 385 |
Dereklameshop | 074 - 76 00 490 |
Deoranjeartikelenshop | 074 - 76 00 491 |
Degroeneartikelenshop | 074 - 76 00 490 |
Deblauweartikelenshop | 074 - 76 00 490 |
Dekerstgeschenkenshop | 074 - 76 00 492 |
Wij zijn op werkdagen maandag t/m donderdag van 9.00 uur tot 17.00 uur en vrijdags van 8.00 uur tot 13.00 uur telefonisch bereikbaar.
Hoe kan ik onbedrukte producten retour sturen?
We hopen natuurlijk dat u uw bestelling in goede orde heeft ontvangen en dat u blij bent met hetgeen wat u ontvangen heeft. Ondanks dat we erg ons best doen kan er uiteraard iets misgaan met uw bestelling of u bent niet helemaal tevreden. Retourneren is dan geen enkel probleem. Er gelden wel een aantal voorwaarden:
- Verzendkosten, voor het retour sturen van de goederen, zijn voor eigen rekening.
- Binnen 14 dagen na ontvangst dient u de retour schriftelijk (per mail) aan ons te melden
- Goederen kunnen aan ons geretourneerd worden, mits ze onbeschadigd en in originele verpakking zitten.
- De goederen dienen binnen 7 kalenderdagen (na schriftelijke retour vermelding) bij ons binnen te zijn.
Goederen kunnen geretourneerd worden naar onderstaand adres:
CN Trading
Afd retouren
Turbinestraat 25
7556 RB Hengelo
Op pakket vermelden : Retour + uw ordernummer
Zodra de goederen bij ons binnen zijn zullen ze worden gecontroleerd.
Na controle worden de onbeschadigde goederen aan je gecrediteerd.
Hoe kan ik bedrukte producten retour sturen?
Promotieartikelen zijn maatwerk producten. Hierdoor is het herroepingsrecht zoals wettelijk bepaald niet van toepassing. Indien u een klacht heeft over de kwaliteit van ons product, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen vervolgens een passende oplossing proberen te vinden.
Kan ik achteraf betalen middels factuur?
Bent u een nieuwe klant bij ons? U kan ervoor kiezen om per factuur te betalen. U kiest dan de optie ‘overboeking’. U krijgt dan van ons een factuur per mail toegestuurd. Na betaling van de factuur zullen wij de productie starten of de goederen versturen.
Bent u een bestaande klant bij ons of werkt u voor een overheidsinstantie of een school? Dan kan u achteraf de factuur betalen na ontvangst van de goederen. U heeft 14 kalenderdagen na ontvangst goederen om de factuur te voldoen.
Voorwaarden achteraf betalen:
- U heeft meerdere eerdere bestellingen geplaatst waarbij het bedrag voor levering is voldaan via iDeal, creditcard of bankoverschrijving.
- Uw onderneming is in Nederland gevestigd en tenminste 1 jaar geleden geregistreerd bij de Kamer van Koophandel.
Hoe gaan jullie om met reviews?
Wij gebruiken Kiyoh als reviewsysteem. Wij sturen alleen klanten die een product en/of dienst hebben afgenomen, een verzoek tot een review per mail.
U bent niet verplicht om een review achter te laten, maar wij zijn altijd blij met uw mening.
Algemene verkoopvoorwaarden
Op alle leveringen van zijn de ALGEMENE VERKOOPVOORWAARDEN van B.G. Mettinkhof, wonende en zaakdoende onder de handelsnaam CN Trading,
te 7556 RB Hengelo aan de Turbinestraat 25, KvK-nummer 06083798.
B.G. Mettinkhof maakt ook gebruik van de handelsnamen “dereklameshop.nl” , “deoranjeartikelenshop.nl” , "dekerstgeschenkenshop.nl", "deblauweartikelenshop" en "degroeneartikelenshop.nl" .
Gedeponeerd op 26 januari 2016 ter griffie van de rechtbank Overijssel onder nummer 2/2016.